Forum samochodowa wyprawa do afryki Strona G│ˇwna samochodowa wyprawa do afryki
Wszelkie informacje ktore pomoga ozrganizowac wyprawe
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

W piatek mialam wizyte i wszystko jest ok.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum samochodowa wyprawa do afryki Strona G│ˇwna -> Trasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:43, 11 Kwi 2014    Temat postu: W piatek mialam wizyte i wszystko jest ok.

Jak b─Ödziesz mia┼éa jak─ů┼Ť propozycj─Ö to daj znaka, tu (pewne ┼╝e wiadomo┼Ť─ç dojdzie) lub na gg.
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze jedno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lasagne ze szpinakiem, spaghetti ze szpinakiemi suszonymi pomidorami, gnocchi z ricotty i szpinaku (pychaaa) nale┼Ťniki ze szpinakiem i fet─ů, mo┼╝na poeksperymentowa─ç [link widoczny dla zalogowanych] Uwierz mi ze do wychudzenia to mi jeszcze brakuje.
Mieszkamy w dzielnicy fabryczna na Muchoborze. milo ze ktos sie odezwal heh... zgadzam sie z Kiedy...tak roznice kultur nie da sie przeskoczyc, chyba ze czlowiek jest elastyczny i sie szybko adaptuje...tego nauczy nas z czasem wspolna Europa... A bardzo dobrze to robi─ů i Pani higienistka (Pani Judyta) bardzo sympatyczna i delikatna Daj sobie nadzieje [link widoczny dla zalogowanych]
Lakier new nails, ten hybrydowy, to ┼Ťrednia p├│┼éka cenowa, mo┼╝e nawet niska, ale jako┼Ťciowo jest super. wesz┼éam w d┼éugich w┼éosach blond, wysz┼éam w kr├│tkich rudych i wygladam super! Nie przezylam jeszcze nigdy az tak z┼éej pracy(a by┼éo ich kilka). pozdro Nied┼éugo 3 tydzie┼ä za mn─ů, wiec troszk─Ö musieliby┼Ťcie poczeka─ç, oczywi┼Ťcie s┼éu┼╝e to stracone kg wracaj─ů jak bumerang. NIEEE.WYTRZYMAM Wklej─Ö Wam m├│j przepis
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 28latek i oczywiscie dziudziuch juz ze mnie zaden
Chyba nie, nie wygl─ůdaja kompetentnie, chyba chcieli by─ç zabawni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak wida─ç - podchodz─ů do sprawy bardzo profesjonalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje ze we wtorek rano przekrocze kolejn─ů dziesi─ůtk─Ö ........ Od poczatku tutaj mieszkam...Ogolnie jest ok,ale brakuje mi morza...W Polsce mieszkalam 200m od wody,teraz jakies 2h jazdy samochodem...Co porabialas w Veronie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ty┼éek podni├│s┼é si─Ö i jest jak u 20-latki Jeszcze ten cellulit na udach z ty┼éu i b─Ödzie cudnie Dam Wam zna─ç za dwa tygodnie czy efekty dalej post─Öpuj─ů.

prosze Was o odp dziekuje i pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] sk┼éadnik├│w w UE, jak r├│wnie┼╝ nie dostarczy┼é opinii jakiejkolwiek jednostki naukowo-badawczej potwierdzaj─ůcej bezpiecze┼ästwo stosowania przedmiotowych produkt├│w.
Jejku...skad ty to wytrzasnelas??? znam publikacje tej pani dokotr na temat g┼éod├│wki, podoba mi sie pomys┼é okresu przygotowawczego, mysle ┼╝e jest bardziej skuteczny w oddzia┼éywaniu na ca┼ée cia┼éa ni┼╝ ca┼éa g┼éod├│wka, ale skoro na tym forum mo┼╝emy podzieli─ç si─Ö r├│┼╝nymi informacjami to polecam Ci ksi─ů┼╝ek droga do zdrwia Micha┼éa Tombaka, tam s─ů przedstawione r├│zne metody oczyszczania organizmu, i informacje jak wygl─ůda oczyszczanie poszczeg├│lnych organ├│w, np. wog├│le nie jedz s┼éodyczy.. Nie obwiniaj sie za nic, racjolnajnie i spokojnie oceniaj sytuacje. Kalafior na parze + kawa┼éek mi─Öska chudego i sa┼éata zielona. [link widoczny dla zalogowanych]
albo tak: By┼éam wczoraj obci─ů─ç w┼éoski - z d┼éugich za ┼éopatki do fryzurki \r├│wno z brod─ů\. Wez mnie dziewczyno nie strasz,ze te wszystkie moje meki moga pojsc na marne! no i oczywi┼Ťcie zupka, zupka, zupka dzi─Öki niej mamy co je┼Ť─ç ... Wiele razu postanawia┼éam z tym sko┼äczy─ç, ale nie potrafi─Ö Czy kt├│rej┼Ť z was si─Ö uda┼éo? Napiszcie ile zarabia fakturzystka i ksi─Ögowa w ┼╗ywcu i jak sie tam pracuje?
mana1122 ile za trwała a ile za obciecie?
CMV IgG < 4,00 ujemny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tymbardziej wyda┼éo mi si─Ö BARDZO LEKKOMY┼ÜLNE umieszacznie linku dotycz─ůcego IZBY CELNEJ W OPOLU kt├│ra skonfiskowa┼éa OGROMNA ILO┼Ü─ć LIDY kt├│ra przekroczy┼éa POLSK─ä granic─Ö ZAZNACZAJ─äC JEDNOCZE┼ÜNIE ,┼╝e zawiera SIBUTRAMIN─ś kt├│r─ů leczy si─Ö oty┼éo┼Ť─ç .

Nie ma si─Ö czego ba─ç!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tej pory to była tragedia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wierz w siebie. [link widoczny dla zalogowanych] wg mnie je┼╝eli kto┼Ť nie zg┼éasza kradzie┼╝y wsp├│┼épracownika,to prawdopodobnie te┼╝ ma lepkie r─Öce.
Pozdrawiam ciut jestem rozczarowana bo myslalam ze odrazu stane na nogi a tu klapa Solar, Puma, Benetton a spodnie Lee, Wrangler oj nie na zębach nie ma co oszczędzać, bo mamy je jedne na całe życie. sand - deep, dzięki za odpowiedź. [link widoczny dla zalogowanych]
R├│wniez Mayo by┼éo z efektami (┼é─ůcznie z jojo kazdy ma swoj rozum, rozumiecie no coz ja pracuej tylko w sklepie i nie na wszystkim sie znam, ale jestem z a normalnoscia , pa Madonna - Papa Don't Preach chc─Ö sie dowiedzie─ç jak w rzeczywisto┼Ťci wygl─ůda taki wyjazd Spojrza┼éam w m├│j magiczny kalendarzyk: i w czerwcu ju┼╝ by┼éam po operacji. Polecam salon Jean Luis David w Bonarce fryzjerka Pani Dorota Kurdziel jest super naprawd─Ö warto.
[link widoczny dla zalogowanych]
znów dawno mnie nie było
[link widoczny dla zalogowanych]
Na obiad b─Öd─Ö robi─ç w─ůtr├│bk─Ö na mase┼éku.
http://www.allegro.pl/item99687678_coralgol1_ top_spodnie_skora_gipsy_by_mauritius.html

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie przera┼╝ajcie si─Ö, nie ka┼╝dy musi mie─ç takie przygody jak ja.. kliknijcie nizej by zobaczyc opakowanie
Czy mo┼╝e mi tam kto┼Ť poleci─ç konkretn─ů fryzjerk─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czyzby sie wstydza???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aquarobik to teraz chyba najpopularniejszy wodny spos├│b na sylwetk─Ö , mo┼╝na wykonywac cwiczenia bez akcesori├│w ale najcz─Ö┼Ťciej uzywane s─ů do tego piankowe ci─Ö┼╝arki, plastikowe butelki z powietrzem, przypinane do r─ůk czy n├│g kawa┼éki plastiku, makarony piankowe itd. [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich.Czy ktos stosowal krople FELOVIT?Czy one dzialaja?
10-15% to radykalne podwy┼╝ki? Pragnienie. A je┼Ťli chodzi o in vitro, to czy dowiadywa┼éa┼Ť si─Ö o koszty oraz prawopodobie┼ästwo powodzenia za pierwszym podej┼Ťciem? Przed chwila skonczylam cwiczyc, cala mokra jestem Juz 16 dni, czyli zostalo mi cale 26, ciekawa jestem czy wytrzymam. Mam niskie ci┼Ťnienie, ale czy to mo┼╝e by─ç powodem tego b├│lu? [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam wszystkich, ktorzy codziennie dzielnie walcz─ů.. jakos tak wzrotka lecia┼éa Trzeba troche na siebie uwarzac a wszystko powinno by─ç ok . Wiem cos o tym, mieszkam tu 5 lat ale warunkiem jest znajomosc jezykow obcych (minimum 2) i dobre wyksztalcenie. Na nic sie komu┼Ť zda przestawienie z niezdrowego na zdrowe, je┼╝eli nie jest to swiadoma decyzja, a u was niestety nie jest, robicie to przez przymus lub dlatego, bo macie przekonanie, ┼╝e tak jest zdrowo. Nie sadze ze ci szybko zejda. a mo┼╝e to problem zwi─ůzany z tym, ┼╝e s─ů jakie┼Ť skrzepy?
[link widoczny dla zalogowanych]
siekmano ;* ja tez mam blond krecone loczki i czasem mnie strasznie wkurzaja, ale tak wlasciwie jestem z nich dumna wszyscy sie nimi zachwycaja a dziewczyny mi zazdroszcza;/ no coz bywa...
pozdrowionka dla ─çwicz─ůcych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum samochodowa wyprawa do afryki Strona G│ˇwna -> Trasa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin